Trött tjej,hej.

Hej hej allihop från en trött Malin som sitter med en hög med läxor och håller på att somna om 5 min. Aja,en liten beskrivning ifrån mitt rum just nu. 50 skolböcker på mitt skrivbord,pennor & sudd ligger huller om buller på mattan och jag sitter hemma och ska jobba ikapp hela mitt mattehäfte som jag missat ifrån i Torsdags & Fredags då jag varit sjuk. Och sen har jag en SO uppsatts som jag skulle skriva på datorn tills imorn,men vet fan inte vilket program man skulle ladda ner? Det var något jäkla program som man skulle skriva sin uppsatts i och sen skickas uppsattsen direkt till min lärares mejl (?) och så rättar hon den. Men men,får väl ta och fråga någon i min klass om vad programmet hette. Men iaf,nu till något helt annat! Vi har skolavslutning den 13 Juni,alltså om 14 skoldagar (!!),asså var det inte typ nyss jullov? Sjukt fort! Och jag har typ paniik för jag har inte köpt en klänning än? Har typ suttit hemma och kikat på lite sidor,typ nelly,sheinside,zalando.. osv o dom där men det finns typ inget jag direkt "faller" för. Asså kommer aldrig glömma förra årets skolavslutning då jag kom med en hel svart klänning med spets i hela ryggen och typ silvrigt glittrande högklackade skor! Hahah! Och så kommer man till skolan så står alla tjejer där med vita fina klänningar. Typ spets,volanger,tajt,enkelt men fint och passande. Ja,jag fick iaf vara lite udda den skolavslutningen.. :D Men aa,som sagt så ska jag försöka ta mig in till Stockholm nu i veckan för att kolla ORDENTLIGT efter en fin klänning. Har hört att Zara,Mango,Gina,BikBok och dom dära ska väldigt fina klänningar så ska försöka ta mig dit och se vad som finns. Men nej hörrni,ska ta igen plugget nu med en Ben&Jerrys. Ha en bra kväll! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback