Gårdagens shopping

Hejhej sötnosar! Jag vet att uppdateringen inte har varit på topp men jag tänkte köra på ettt inlägg nu där jag visar gårdagens shopping. Som ni säkert vet så var det väldigt fint väder igår,eller iaf om ni bor runt Stockholms området så var det jätte soligt och varmt igår. Så jag och Julia stack in till Stockholm city och shoppade och käkade god mat oså. Fick med mig hem lite grejer så jag tänkte visa det nu. Och justja,jag beställde hem en VS body splash i doften Pure Seduction för några dagar sen eftersom några j*vlar hade snott den från min förra ifrån mitt skåp.. Så j*vla förbannad blev jag. Men aja,va glad nu iaf,en gratis VS body mist,det får man inte tag på lätt :) Men men iaf,mitt paket från Nordicfeel.se kom hem igår. Så det blev helt enkelt en toppen dag!


Pure Seduction som luktar såå sjukt gott. Luktar typ vattenmelon nått sånt typ.. Och så fick jag med mig hem en ny Hollister body splash i doften Crescent bay! Asså det går inte o förklara hur gott den luktar!! Luktar godis,sött tuggummi och aa,väldigt söt är den iaf.

Två paket korta strumpor från en random butik i en gata. Två armband från Ur&Penn och nya pilotbrillor med gulddetaljer ifrån JC.

Super nöjd,puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback