Ang hatkommentarer osv

Jag har för ett par år sedan fått väldigt mycket hatkommentarer av massa osäkra anonyma fegisar. På min blogg alltså. Och vet ni vad dom skrev? Bland annat att min blogg sög och att jag borde lägga ner den direkt eftersom den var så jävla sämst. Alltså,jag visste inte om jag antingen skulle skratta eller gråta? Men lilla du,vad fan gör du inne i min blogg då? Varför i helvete slösar du ens 1 minut på att skriva en kommentar när min blogg är så jävla DÅLIG?! Som sagt,det här var för ca 1-2 år sedan men till alla er som får hatkommentarer på internet,i verkligen eller ja,vart som helst,SKIT I KOMMENTARERNA och blicka framåt,var positiv. Allt handlar bara om avundsjuka. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback