Victoria Secret öppnar på Arlanda!! :D

Har ni hört att Victoria Secret ska öppna på Arlanda i vår? Jag visste dock om det nu i veckan men letade inte upp så mycket info om det förräns nu,men iaf! Frågan är bara om butiken ska vara inne i Arlanda,alltså att man måste resa för att shoppa därifrån? Och om dom bara ska ha skönhetsprodukter? Ja,det återstår ju bara att se nu i vår då den första Victoria Secret butiken kommer öppnas i Arlanda här i Sverige,wihoo! Verkligen veckans bästa nyhet för alla VS älskare! Har shoppat VS när jag var i U.S.A för ca 2 år och förra året köpte jag ett par parfymer och bodylotions från en VS butik på en flygplats i London. Men annars så brukar det finnas VS skönhetsprodukter i en liten butik i Farsta Centrum. Har varit där ett par gånger och butiken heter Parelle har jag för mig.. Det ligger vid Espresso House och H&M vid rulltrappan typ.. Men men,glad är jag iaf för nyheten,nu återstår bara att vänta.. Hehe,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback