TIPS/NORDICFEEL

Tänkte tipsa om den här superduper bra webbsidan som jag onlineshoppade ifrån under dagen idag som ni kan läsa ett inlägg neråt. Den heter www.nordicfeel.se.Det är verkligen superbra priser där och dessutom är frakten ALLTID gratis. Beställer man på vardagar därifrån innan kl.17.00 så får man grejerna leverade samma dag. Annars om man beställer under helgen så kommer dom på Måndagen. Snabb leverans också! Sen grejerna ska vi inte tala om. Det är dock bara produkter men det finns för både män och kvinnor. Och produkter så menar jag hårvårdsprodukter,smink,body lotions,shower gel,body splash,parfymer och massa annat! Dom har sjukt många märken -billiga som dyra märken men priset är alltid billigare! Man kan se på produkten som man går in på att dom jämför butikspriset med deras priser och det kan gå från 55-350 kronors skillnad! Märken som Björn Borg,DKNY,Chanel,Hugo Boss,Puma,Victoria's Secret,Britney Spears,Beyonce,Paris Hilton,Lancôme,Esteé Lauder,Escada och massa fler finns. Jag beställde hem två stycken body splash och en body lotion från Victoria Secret. Dom kostade bara 125 kr styck! Sen beställde jag också hem en shower gel från Escada. Dom kommer väl förmodligen hem imorgon. Men men,jag är iallafall superduper nöjd och glad dessutom att jag hittade den här hemsidan. Eller hittade och hittade. Blev tipsad av en vän,hon ba "Men gå in på Nordicfeel.se,dom har ju t.ex VS grejer för bara 125 spänn". Jag ba "Nej,du skämtar". Så jag klicka mig in och kollade igenom och jag blev fast direkt! Härifrån kommer jag självklart beställa oftare! Såå,jag tycker iallafall att ni absolut ska kika in där och beställa nåt om ni känner för det,puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback