Sweeeties,i'm back!

Hey babes! Är tillbaka på banan nu efter några dagars bloggpaus. Förlåt mig för att jag ej sakt något om bloggpausen,men jag hoppas ni förstår ändå :) Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Gick till skolan heeelt trött,kunde verkligen inte somna inatt,och så hade vi tydligen No-prov? Jaha,synd för mig da. Där satt jag helt virrad i huvudet utan att veta något medan alla andra i klassen skrev så att pennan glöder. Tror att jag kommer få F på provet,helt klart. Max E. Aja. Sen vart det lunch då. Maten var inte alls god så jag och Julia låtsades och ljög till mattanterna att vi var vegetarianer eftersom vi inte alls gillade skolmaten som var för alla andra. Mattanterna gick på det iaf och vi åt vårrullar istället,gott! Sen hade jag svenska prov,tur att jag visste om det provet iaf! Gick helt okej. Blir nog ett D eller C trorja. Efter skolan åkte jag och Julia hem till mig och hämtade pengar och så åkte vi in till stan och käkade på donken och sen sprang vi runt som små galningar i butikerna. Fick med mig hem en ny bh och ett par jeans från Salt. Kom hem iaf för typ 20 min sen. Köpte med mig hem jordgubbar och choklad som jag ska mumsa på ikväll framför gossip girl. Menmen,ni får ha en bra kväll så hörs vi kanske sen,annars blir det update imorn,pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback