Sista skoldan

Hej och godmorgon sunshines! Jag har precis fixat mig,min buss går om 10 minuter så jag tänkte uppdatera er när jag ändå vart så dålig den här veckan.. Men det är pga av att det är veckan innan påsklovet,mycket ska hinnas med och vara klart. Närmare sommarlovet också,så det är bara att fortsätta räkna ner dagarna tills dess :) Men men. Sista skoldan som sagt och sen får jag loooov. Under lovet har jag inte direkt nåt super planerat men på schemat kommer festa,shoppa,fika,fira påsken och ha kul att stå på! Aja. Börjar iaf skolan med ett Sv prov. Tränat as mycket,så de borde inte bli några problem. Sen har jag bild,SO,engelska och typ matte/biologi sista lektionen och sen är det hejdå skolan och hej påsklovet! Menjaa,måste nog börja röra mig mot bussen strax,hörs sen,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback