My day (Y)

Helloow babes! Taggade över att det är Fredag imorgon? Jag är super taggad till 100%! För då ska jag och ett skönt gäng med folk gå på feeeest! Fan va kul asså! Menmen,inlägget skulle handla om hur min dag sett ut. Började dagen i skolan,gick helt ok! Hade redovisning av en kemi uppgift som jag helt glömt bort,men det var bara att köra på ändå. Gick faktiskt rätt bra om jag går efter min egna känsla. Btw,har jag fått någon "hjärnsläpps sjukdom" den här veckan eller? Har glömt bort nästan allting! Iaf det som har med skolan.. Kanske med flit eller bara ren slump? Haha,nej jag skojar! Efter skolan dåraa. Jag och Julia drog till stan o fikade i Espresso House. Sen gick vi runt o provade kläder o så. Köpte en ny blus från BikBok. Sen var hon tvungen att dra hem igen,men vi bestämde att vi skulle träffas senare vid kvällen för att käka i pizzerian,så det gjorde vi också. Tog kebabpizza,mums! Sen åkte jag hem och käkade middag.. Asså gud,känns som om det ända jag gjort idag är att äta,haha! Men sen har jag packat lite grann,snackat i tele med Nathalie som ska åka till Örebro hos sin pappa under helgen :( Och sen har jag inte gjort något speciellt direkt faktiskt.. Ska byta om till mjukisar nu också och fixa en vanilj latte och lite jordgubbar vid sidan om,mys! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback