Mellomyskväll med the famiiily

Hejsan allihop. Förlåt mig för att jag inte bloggat på hela dan igår,men efter skolan mådde jag verkligen INTE bra. Kanske pga av fisksoppan vi hade i skolan? Hehe nej,men jag hade obeskrivligt ont i magen. Och nej,det är inte pga mens heller. Så efter flera toalettbesök och spyor överallt så blev jag liite bättre. Ja,jag behöver ju inte ens säga om det blev en utgång igår eller inte,mådde piss dåligt! Men idag mådde jag bättre,så jag och familjen åkte iväg till Ikea och handlade in lite nytt till huset. Och till mitt rum också såklart ;) Fick nya hyllor,mina gick sönder.. :( Och en ny fräsch spegel,matta,lampa och skrivbordsstol! Sen gick vi runt lite där osv.. Vågade dock inte äta deras "goda" köttbullar,ja,ni har nog själva hört nyheten. Stackars hästarna också,vad dom blandas in i massa nyheter nu för tiden. Först facebook/youtube grejen att "Hästar finns inte" (?), och sen att det finns hästkött i köttbullarna. Men det var tydligen inte bara det Ikea gjorde en pinsam miss på,utan att det fanns bajs (!) i tårtorna,usch! Aja. Köpte iaf en korv & bulle därifrån,hoppas att det inte är något fel på dom då. Aa iaf. Sen åkte vi hem. Jag o syrran bestämde oss för att ha Ben&Jerry's kväll framför Mello tillsammans med familjen. Asså att hela familjen skulle käka BJ,något pappsen o mammsen inte föredrar,då dom käkar "klassisk och lyxigare" glasser,hehe. Men vi övertalade dom iaf och köpte med oss hem 4 st. Cookie dough,half baked,chunky monkey och choklate fudge brownie,inte så intressant but whatever. Och sen kolla vi på mello. Robin vann! Skit duktig kille med talang o röst! Men men,ses imorn,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback