God morgoooooon!

God morgon babes! Jag är egentligen inte ett dugg glad över att det är Söndag eftersom det är skola imorgon.. Men det får man ta och göra något bättre av! Så jag och Nathalie tänkte åka iväg och träna i någon timme och sen shoppa lite o fika osv! Juste,festen igår var aaaaas grym! Hon blev jätte glad över presenten hon fick från mig,en parfym och en jätte söt blus från BikBok! Nathalie var ju också bjudeb eftersom hon känner henne sen dagis eller nåt? Så när festen var slut så drog jag och Nathalie hem till henne så sov jag där inatt. Och nuuu,hur söt är inte Nathalie när hon står vid köket och lagar pannkakor när jag precis vaknat? Hon får ett minus för att hon sjöng så högt "Don't you worry child" så att hon väckte mig!! Menmen,det var ju kul att vakna till att ens bästavän sjunger OCH att solen skiiiiiner! Wihoo,klart att jag måste vara ute i solen idag och utnyttja solskenet när den ändå är här. Puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback