Friiiiiday!

Hej allihopa! Förlåt såå mycket för att jag inte uppdaterat bloggen bra,men jag har haft fullt upp den här veckan och har även varit sjuk,väldigt sjuk ja.. Så det har blivit ett par sjukhusbesök den här veckan,vilket gör att jag känner mig lite osäker på att dra ut ikväll,men jag har bestämt mig att stanna hemma ikväll. Och förmodligen hela helgen också,för jag är verkligen sjuk. När jag säger sjuk nu så menar jag inte att jag ligger hemma och deckar framför teven,utan jag KAN gå ut på stan osv,men inte festa o så.. Ja,det är lite svårt och förklara men jag vill inte gå ut med så mycket detaljer för det är lite personligt och privat. Aja. Idag slutade jag skolan en halvtimma tidigare,as skönt! Så jag och Julia satt på Espresso House med varsin hallonpaj och latte och snackade i typ en timma,hihi mys. Sen stack vi vidare till Karro och hängde där lite o så.. Sen åt vi på donken och ja,nu kom jag hem ungefär.. Dog av kylan,asså gud va kallt det är,verkligen! Men men.. Ikväll ska jag sitta framför en film med en Ben&Jerry's och bara mysa med mig själv lite.. Vad ska ni göra? Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback