FRIIDAY BABEES 👌

God morgon sötnosar! Det verkar vara fint vĂ€der idag. Eller om man ser pĂ„ solen iaf. Men jag tĂ€nlte först byta om till mjukisklĂ€der och dra ut pĂ„ en powerwalk! Sen belönar jag mig sjĂ€lv med en god och stoor frukost,fĂ„r se vad det blir denna gĂ„ng.. Har funderat lĂ€nge pĂ„ bananpannkakor? Är det verkligen sĂ„Ă„ gott? SĂ„g att Kenza hade gjort bananpannkakor för inte sĂ„ lĂ€nge sen,sĂ„ jag tĂ€nkte testa pĂ„ hennes recept och se hur det blir. Men men. LĂ„ngfredag idag dĂ„Ă„. Vi ska typ till farmor & farfar ikvĂ€ll för fika och myspys typ. Men under dagen har jag inger planerat. Dagen Ă€r ju som en Söndag idag,right? Dom stĂ€nger ju tidigare Ă€n vanligt sĂ„ jag fĂ„r se om det blir en tripp till stan eller en dag hemma! PUSS & Glad PĂ„sk pĂ„ er!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback