Back in Stockholm again..

Hej sötnosar! Vi kom hem iof tidigare än nu,men jag kunde tyvärr inte uppdatera bloggen förrän nu pga dåligt nätverk. Men det hoppas jag att ni förstår då wifi oftast suger på tåg,och när man åker i flera timmar också! När jag kom hem så kramade jag om mamma & pappa,saknat dom såå. Haha,känns som om jag varit 3 veckor i Australien,men tro mig,jag har mina barnasinnen kvar och längtar efter mammsen o pappsen när jag till o med sover över kompisar EN natt,haha! Och så packade jag ut alla grejer. Köpte en ny parfym till min syrra också,hon gillade den jätte mycket! Och sen fick hon lite smycken o sånt. Snällsyrra.nu,hehe.. Ikväll blev det självklart ingen utgång då jag är såå trött. Men imorgon fyller Patricia år! Vi är inte jätte nära vänner,men vi lärde känna varandra genom våra mammors vänskap faktiskt,haha! Det började en dag i fyran nångång trorja.. Sen har vi storbråkat i typ sexan o sjuan,men vi va så löjliga och löste inte bråket förrän två månader. Och sen dess har vi träffats cirka 5 ggr. Så det ska bli kul att få fira hennes 17 årsdag! Har redan planerat in en present till henne som jag ska gå och köpa. Men nu ska jag njuta lite mer av den här fredagskvällen med glass och chips. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback