Sommarlooov! :D

Hej babeees! Fick sommarlov den 12 Juni,alltså förra veckan men kunde uppdatera nu eftersom min mobil legat på lagning i över 2 veckor nu.. Men men, känns as skönt med sommarlov faktiskt. Inga mer läxor eller ljud av väckarklockan som ringer halv sju varje morgon. Fast ö andra sidan var de ändå bra med väckarklocka för nu vaknar jag runt 1-2 tiden på dan lixom xd. Måste börja bli van vid att vakna tidigare, halva dan har gått annars, haha. Men iaf. Vad har ni gjort hittils i sommarlovet? Själv så har jag "mjukstartat" lite eller vad man kan säga, haha. Har väl mest tagit de lugnt, vart me vänner, käkat ute o fikat. Lite shopping har de väl oxå blivit men inga utgångar. Funderar på utgång ikväll kanske? Det är ju trotsallt "lill-Lördag" idag, so why not? :P Är jätte sugen faktiskt, såå aa. Men men. Resten av sommaren dåra? Ska ni resa i sommar, eller? Jag o några tjejkompisar har planerat in en liten weekend i London faktiskt! Var där med Alva för typ 2-3 år sen och de va såå kul faktiskt. Så vi letar biljetter nuu till Juli typ. Festa, käka på restaurang, åka London eye och självklart MASSA shopping ;) Och sen ska jag resa till Spanien också med familjen, vi ska bo i ett sjukt fint hotell i Barcelona! Älskar Barcelona, det är så sjukt fint där! Var där sist när jag var 12/13. Och jaa, mer inplanerat i sommar har jag nog inte. Tar sommaren som den kommer. Eller jo juste, ska ju till Göteborg med Julia, Karro o Nathalie! Haha, hur kunde jag glömma det? Kommer typ knappt hänga här i Stockholm hela sommaren,nää jag skojar, haha. Klart jag ska vara här juu? Gröna Lund kommer jag vara i vääldigt ofta, eller det hoppas jag iaf. Har ju Guldkortet såå. Aja, blev ett sjukt långt inlägg nu men har inte uppdaterat på länge så de fick bli ett lite längre inlägg, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback