Skolavslutning om 1 vecka/Student

Omg,skolavslutning om bara EN FKN VECKA!! Kan inte fatta hur tiden har gått så sjukt fort?! Aja. Idag var jag på min kusin Kristians student. Det var as kul! Jag kunde bara vara med i utspringet och snacka lite med honom och så men sen var jag tyvärr tvungen att gå. För just nu festar dom! Fan va jag e avis.. Men jag hade läkartid angående min mage som.jag haft ont i över en vecka nu så.. aa,det löste sig. Tänkte dra till festen efter läkartiden dåraa men läkaren sa att jag skulle ta det lugnt hemma istället.. Så just nu sitter jag hemma och kollar på One Three Hill,typ min nästa favvoserie? Fast nä,gossip girl först såklart,haha! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback