Shoo bloggen!

Dagen igår var suuuper rolig! Vi åkte typ allt! Det var första gången jag åkte Eclipse också,den var as tråkig,fast de pirra lite i magen första gången den snurrade men aa,de gick väl bra ändå :) Sen kolla vi lite på 3 Doors Down eller hur dom nu än stavas. Sen drog vi till Spökhuset,asså omg,som varje gång så DOG JAG! Sjukt konstigt med tanke på att jag har varit där föera ggr och vet vad som kommer att hända,men ändå får jag hjärtattack? Var såååhääär nära på att ta nödutgången men Julia tvinga mig att stanna kvar.. Men men. Justja! Jag spelade också lite,vann en nalle och en Marabou! Fett glad ;D Aja. Idag blire Grönan igen,haha. Fast nu blir det ett helt tjejgäng istället. Jag,Karro,Melle,Nathalie och Felicia. Hörs kanske senare,pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback