London resa bokad!

Nu är London resan bokad! Biljetterna kom i förrgår och jag längtar redan såå mycket! Vi åker den 5 Juli, alltså nästa vecka. Det blir en weekend på tre dar. Planet lyfter runt 9 tiden på morgonen har jag för mig..? Och sen är vi hemma i Sverige 8 Juli på kvällen. Menmen. Först var det lite små snack om att vi skulle vara flera vänner som åker, men alla är typ utomlands! Det är typ bara Julia kvar, haha. Så jag fråga henne ifall hon ville följa med, och visst ville hon! Hon skulle bara fråga hennes mamma, och hennes mamma tillät det :D Men min morsa följer oxå med,hon vill inte missa London hon heller xd Men de kommer bli kul,mamma, jag o Julia! Ska shoppa massoooor, åka London eye har jag bestämt mig för, och massa annat! Festa ska jag oxå göra ;) Vårat hotell ligger precis på Oxford Street, värsta shopping gatan ju, fullt med affärer och bra shopping, där kommer set spenderas måååånga timmar och mycket pengar kan jag säga! Victoria's Sevret, Primark,Forever21,TopShop, A&F osv är ett måsten. Har ni tips på fler butiker som man måste besöka där? Och justja, uppdateringen kommer inte heller bli på topp,men det hoppas jag inte ni förväntar er heller? Jag är ju trotsallt på semester så bloggen är inte det första jag tänker på när jag är där. Menjaa, ganska långt inlägg men ville bara uppdatera er om det, pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback