Gårdagen/Midsommarafton

Hej finisar! Kan berätta lite om vad som hände igår. Jag och Andreas mötte upp Nathalie, Victor, Johanna och Karro inne i stan. Vi käkade lunch på donken och sen åkte vi vidare med spårvagnen till Grönan. Det var packat med folk, det skulle ju tydligen vara en konsert där? Venne vilka de e, haha. Menjaa, tappade en hundralapp när jag åkte Jetline också, grattis till den som hitta den xd. Men jag fick låna lite pengar av Victor iaf, såå söt ♥ Men iaf, runt 10 tiden så åkte Nathalie och Johanna hem. Jag o resten av gänget stannade till stängning och tog tåget hem. Sen följde vi med Victor o Andreas halva vägen hem och sen tog jag o Karro bussen till henne och så sov jag där. Såå just nu väntar jag på att hon ska vakna, rolig morgon xd. Idag är det midsommarafton också! Jag o familjen ska åka iväg till min moster där vi firar middsommar'n. Massa god mat o dans typ, haha. men men, glad midsommar allihop! ♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback