Q/A

Favorit efterrätt? Hmm.. Är verkligen en gottegris, men om jag måste välja så är det blåbärspaj med vaniljsås, såå gott!

Favorit kändis? Har inte direkt någon "favorit kändis", jag lyssnar på rätt många olika kändisar :)

Vilka bloggar läser du? Oj, tjaa.. Kissies, Kenzas, Juliahofswedens, Skvallerbloggens, Hugo Rosas, Paow, Dessie o några av mina vänners.

Religion? Kristen! ♡

Favorit djur? Hund o katt :P

Vad tycker du om Nellie Berntsson?
Inget.. Eller asså vet inte så mycket om henne förutom att hon typ e 12/13 år o bloggar om hästar..

Favorit Youtubers? Jag brukar inte kolla in många Youtubers, men Keyyo och Random Making Movies är roliga, haha!


THIS OR THAT
New York/London?: New York!


Justin Bieber/ One Direction?:
Haha, ehh.. Typ Justin trorja?

Stockholm/Göteborg?:
Åhh va svårt! Men måste nog välja Stockholm ändå :)

Liseberg/Gröna Lund?: Liseberg

McDonald's/KFC?: KFC :DD

Latte/Té?: Latte

Isadora/Maybelline New York?: Maybelline New York

EOS/Baby Lips?: Har inte nån av dom, men vill såå gärna ha! Mest Bady Lips, så det får nog bli Baby Lips :)

Sminkad/osminkad?: Osminkad är skönast, så jaa.. Men trivs bäst i sminkad, haha vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback