Packa pacla packa!

Vi åker imorgon bitti till London som sagt, 1 dag kvar! Gaaah, längtar som in i h*lvete! Menjaa. Hur tror ni min dag kommer att se ut då? Behövs knappt nå' tänkande, ska ju PACKA hela j*vla dan! Men jag får nog skylla mig själv lite som knte började i tid. Men det är ju inte värsta 2 veckors resan utan bara några dagar, men endå! Ska däremot försöka ta mig till gymmet en timma eller så för jag kan ju säga att det inte blir några nyttiga dagar där heller.. haha! Men det var länge sen man fick svettas faktiskt, så jaa. Så ser min dag ut ungefär! Julia ska komma hit vid eftermiddan så ska vi packa tillsammans och så sover hon här ikväll, och morgonen så drar vi och mamma till flygplatsen, så det blir chill.. Ska försöka hinna med lite shopping också på Arlanda, men inte för mycket! Kommer shoppa ihjäl i London! haha, menja, puss sålänge! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback