Good Morning Saturday

God morgon allihopa! Vaknade för ett litet tag sen, gjorde iordning en latte, pannkakor och äggröra, och så satte jag mig i sängen och tänkte snart titta på ett par avsnitt av Gossip girl. Har inte kollat på den serien sen jag kom ifrån London så jag har nog missat en del. Menja, det får man allt ta igen bara! Så idag är det en chill dag helt enkelt. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag.. Så det blir en chill dag helt enkelt, kanske en fika på stan med nån vän och lite shopping? Nja, vi får se! Känns som att skolan kommer börja imorn vilket suger, får ångest som fan och ont i magen när jag tänker på det, haha fan va fult dedär lät, som om jag HATAR skolan så jäkla mycket, men så är det inte, vill bara ha sommarlov heela tiden. Men det är mycket som är kvar av sommarlovet ändå som ska göras! Den 1 Augusti drar jag o min familj till Italien för en vecka där. Sen blir det Göteborg med några tjejkompisar också, men när vet vi inte, vi har inte ens bokat biljetter så det får bli en spontan resa helt enkelt. Sen drar jag till Ung08 också och ja, massa massa mer! Aja, nu ska jag käka klart min frukost och bädda ner mig i sängen framför Gossip Girl. Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback