Från London

Hej sötnötar! Förlåt för världens sämsta uppdatering, var beredda på dagens sämsta ursäkt! Haha nej, jag driver men min mobil gick faktiskt sönder IGEN. FUCK IPHONE 5 ASSÅ. Så den är på lagning. Men jag hann iaf skicka de flesta bilderna från London ifrån min mobil till iPaden, så just nu får jag leva med min iPad, vilket suger.. Men aja. Har heelt glömt bort att visa bilderna från London osv, shoppingen osåå, men som sagt så är det inte alla bilder, men jag kände att jag fick med dom "nödvändiga" bilderna.

Här är första bilden iaf. En bild på de mesta av min shopping. Alla påsar är inte med såjaa..

Body butters och en olja från The body shop

Nya hunters :P Hade svarta förut men dom började bli slitna så köpte ett par rosa, söta va? Dock inte bästa tillfället o köpa just nu i sommar men hösten kommer snart såå, haha.

Är verkligen superlat så slängde bara ihop massa kläder i en o samma bild, skit slarvigt jag vet men jag orkar verkligen inte visa varje plagg för sig o berätta vart man kan köpa den, vilken gata den låg på, priset, materialet osv. Men ni ser nog lite ifrån A&F & jeans från Hollister. Sen är det faktiskt lite blandade kläder från lite här&var. Primark, Forever21 osv.

Den här sjuukt snygga klänningen i cerise ifrån TopShop! Jag bara ÄLSKAR ryggen, hur snygg är inte det till ett par högklackade skor, smycken och solbrända ben + rygg? Gooosh!

Köpte en sjukt snygg Chanel väska ifrån deras butik i London! Rekommenderas starkt att gå in dit ifall ni är i London! Lixom hur snygg är inte den här väskan?


Inne på Victoria's Secret i New Bond Street. 4 våningar fulla med kläder, underkläder, bikinsar, parfymer, lotions, body splashes mm. Heaven ♥♥♥

Här inne ska mitt pass ligga :) Från Victoria's Secret ♡

Nya body splashes, lotions, parfym och läppglans. Pure Seduction är dock en present till lin kompis som fyller år nästa vecka! Köpte även lite underkläder ifrån VS men dom har jag använt flitigt så dom ligger i tvätten och väntar på att få tvättas :D

Rekommenderas staarkt! Åkte den tillsammans med Julia! Herregud vilken upplevelse att få se hela London! Ett tips är att åka den på kvällen då det är mörkt får då lyser det massa ljus osv. Jag o Julia åkte den dock på dagen men aa

Den här bilden har inget med min shopping att göra men är 100% sann! Hittade den på instagram :)

One Directions vaxdockor inne på Maddame Tussauds (stav?) :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback