4 dagar kvar!

Bara 4 dagar kvar till London! Kollar igenom lite bland lkna kläder osånt till resan. Har fullt upp tills på Torsdag då vi åker. Måste shoppa lite nytt också, fkxa mitt pass o massa annat småskit. Menja. Om annat dåra! Dagen har spenderats hos mormor o morfar i deras lilla hus. Det finns en liten sjö vid närheten där man kunde bada men shit asså, det var proppfullt kan jag lätt säga! Haha, folk kanske tror att det är nya Summer Beachen 2013? Aja men iaf. Solade ett par timmar och när jag kom tillbaka till deras hus så hade mormor o mamma bakat smultronspaj som vi åt på trädgårn. Så det var myys. Kom iaf hem för kanske en timma sen. Köpte med mig hem lite sushi och la på en film som var sjukt TRÅKIG. Handlade om typ en ensam flicka o venne vad. As tråkig iaf, hände inget speciellt i filmen så jag stäängde av den efter en halvtimma. Nu tänkte jag ringa nån kompis o snacka lite i ett par timmar, känner att ajg verkligen måste prata av mig lite.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback