Update

Tjatja sötisar! Jag sitter hemma nu och har precis gjort iordning lite inför skolan imorgon.. Imorgon är det Onsdag,fan! Vet inte varför,men jag lixom HATAR Måndagar och Onsdagar,varför? Jo,för att på Onsdagar så slutar vi så jäkla sent och jag hatar verkligen måndagar lika mycket! Måste Måndagar alltid vara så sega? Asså man har haft en skitkul helg med sina vänner och sen kommer den där jäkla Måndagen och förstör allting! Kul lixom. Iaf! Var ju och åt som sakt med Julia på Kebab House,sjukt länge sen. Kan verkligen inte hålla mitt löfte att äta sunt. Vad är felet på mig? Asså hahha,jag går in i Kebab House med Julia och ba "fan jag är sugen på att äta nåt här,kom vi tar o käkar",Julia står där som största frågetecknet o ba "vaa?! varje gång jag velat käka donken så går det inte men när du väl kan bryta ditt löfte så är det okej!" Aja iaf. Jag har typ hållt alla löften förutom att äta hälsosammare exempelvis hemlagat,sallader osv istället för donken & kebaben.. Plus,att träna! Tränade ju i Söndags om ni minns? Och imorgon ska jag gymma igen! Men denna gång själv :( Buhuu,sad face asså.. Hatar att träna själv,måste alltid ha en kompis med. Är jag den enda? Menjaa,har babblat på en massa skit men egentligen skulle jag snackat om nåt heeeelt annat! Ajaja som saaaakt. Packade ju mina grejer för en liten stund sen och nu har jag tänk att sätta på ett par avsnitt av PLL & äta glass (fortfarande inte hållit mitt löfte.. haha),sååå ni får ha en skitbra kväll så hörs vi förmodligen imorgon! PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback