TODAY

Hej allihop! Idag slutade vi mycket tidigare än vi brukar så efter skolan drog jag och Nathalie till mig och pluggade i 40 min typ.. Båda har så sjukt mycket plugg att ta igen så lika gärna att vi två gjorde det ;) Iaf! Efter plugget belöna vi oss själva med kladdkaka! Vi baka den själva,dock blev den hur ful som helst - och för kladdig! Visst,kladdkaka ska vara kladdig men våran var ju gegga i munnen,haha! Men den var ändå god.. Sedan sprang vi in i ICA och gjorde typ ingenting. Jag handlade senaste numret av SOLO och en Red Bull innan vi sprang till solariumet för att sola. Vi båda är typ största likfacen så vi solade en stund och ja,sen var det inte så mycket mer.. Nu är jag hemma och ska strax käka,sedan ska jag mysa framför Gossip girl med en stor kopp te och en skål med frukt.. PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback