THIS OR THAT

One Direction/JB: Båda är såå söta -och sjunger bra förstås! Men JB är lite mer min musiktyp..
Osminkad/sminkad: Osminkad är skönast och enklast,man behöver inte tänka på att tvätta bort det eller att det kladdar osv. Men jag skulle INTE kunna gå på stan eller till skolan osminkad. Okej,en morgon promenix klarar jag av utan fetaste makeupen men absolut inte bland killar,och andra människor jag inte känner,usch!
HM/Gina: Gina
X factor/Idol: X factor :D
Lady Gaga/P!nk: usch ingen..
Ralph Lauren/Marc by marc jacob: Marc by marc jacob ;)
Max factor/Isadora: Beroende på vilket smink,men Isadora trorja :))

Sååå,det var lite "This or that" frågor,pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback