Svar på frågestunden

Heeej babes! Förlåt för att jag inte svarade på frågorna jag fick på kik när jag hade frågestund för ett tag sen.. Kommer ni ens ihåg? Inte jag! Förrän jag såg en tjejs blogg som hade frågestund så kom jag ihåg "justja,har ju själv haft frågestund,måste svara på frågorna såfort jag kan!". Så jag tänkte ta min lilla tid åt att svara på frågorna lte snabbt..
 

Frågor från Melissa:
Oskuld? Haha,asså vet inte hur många ggr jag har svarat på den där "jätte intressanta" frågan,men nej,jag är inte oskuld.
Favorit blogg/bloggar? Läser dagligen Kenzas,Kissies,Isabelle Strömberg & Skvallerbloggens.
Hur mycket fikar du egentligen? För mycket,haha! Flera ggr i veckan iaf. Måste skärpa mig!
 
Frågor från Alexandra:
Humör? Lite trött o deppig över att det är Måndag imorn,men annars är det bra!
Favorit blogg? Svaret har du där uppe ^^
Favorit butik? Måste nog svara på BUTIKER. Har många favvisar,men Hollister & BikBok är två av favoriterna.
Singel? Yes ;)
 
Frågor från Anonym:
Betyg? Jag var INTE nöjd över mina terminsbetyg jag fick i julas. Vissa ämnen va bra,men absolut inte dom jag tycker är viktigast. Exempelvist matte har en stor roll i utbildningen i framtiden,och just det ämnet var inte så bra. Sedan vill jag inte säga så mycket,dom är ju trotsallt privata :)
Favorit fik? Espresso House
Är du blyg som person? När jag väl mött en främmande person så är jag lite halvt blyg.. Eller ja,jag är blyg framför okända personer. Men när jag väl börjat känna den personen är jag helt craaazy,haha!
 
Frågor från Gabriella:
Stylingstips? Känn ingen press att ta på dig plagg du inte känner dig trygg i,bara för att din kompis har det eller någon annan. Ha på dig det du tycker är fint och som du känner dig trygg i.
Favorit märke/märken? Åh,det är jätte svårt att säga! Sen är det ju beroende på vad du menar,om det är kläder,skor,smycken,smink,parfym osv. Men här kommer en liten spalt över grejer och märken jag tycker om:
Parfym: Ralph Lauren. Har tre parfymer från Ralph Lauren och dom luktar gudomligt!
Kläder: Jag ánvänder faktiskt inte så mycket märkes kläder,om ni utgår från DG,Chanel,Ralph Lauren osv. Men kan man räkna Hollister som ett märke? Inte ett så stort märke,men jag använder mycket Hollister.
Skor: På våren kan jag gå runt i Converse.. Men nu i sommar ska jag satsa på Jeffrey Campbell.
Smycken: Haha,asså märken på smycken har jag inte direkt. Köper oftast inne på Glitter och Ur&Penn. Men jag har från en kollektion som heter "SNÖ of Sweden" och sedan har jag en ring från Guldfynd by Kenza.
Smink: Jag har en jättebra mascara från Maybelline New York. Jag gillar också Max factor och Isadora. Men på puder så kör jag faktiskt med HM's bronzing powder som är jättebra faktiskt! 
 
Btw,saknar dig skit mkt! Träffas snart? Absolut!! Saknar dig oxå.. Bara att ringa eller messa när du kan :)
 
Frågor från "Tinnigirl":
Har du husdjur? Yes yes,en liten gullig valp vid namn Lilly! Men man kan säga att det är lite mera min lillasysters hund. Hon sköter den bäst,haha :D
Drömresa? U.S.A och Hawaii! 
 
Sååå,det var alla frågor & svar,hoppas ni blev nöjda! pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback