STORA BLOGGAR JAG LÄSER

Nån skrev på kik vilka bloggar av storbloggarna som jag brukar läsa-och varför! Självklart kan jag svara på den lilla frågan ;)

Kissies- Ja,jag brukar läsa Kissies blogg och det är för att hon uppdaterar MEST av alla storbloggare,och så skriver hon intressanta grejer,allt från inredning,fest,shopping,träning,mode osv! Lite blandat för alla!

Kenzas- Asså jag brukar inte LÄSA Kenzas blogg,utan mest gå in o se hennes fantastiskt fina inspo bilder,det får hon ett plus för! Hon tar verkligen sin tid åt att få så fina bilder som möjligt. Men en sak jag inte gillar är att,med tanke då på att hon har SVERIGES STÖRSTA BLOGG,så tycker inte jag att man ska uppdatera max 3 ggr per dag,vilket hon gör! Jag har tappat lite intresset för hennes blogg. Förut besökte jag den varje timme typ (haha,ja,älskade hennes blogg!),men nu kan jag kolla minst 1 gång per dag,max 2 typ.. För det blir lixom såna inlägg hon gör,"God morgon bloggen! Nu sticker jag iväg till gymmet för ett pass,sen blir det lunch på stan. Ni får dagens outfit sen!",och sen efter typ 2-3 timmar så lägger hon upp dagens outfit,och sen är det slut för dagens uppdatering lixom! Eller ifall hon har varit på stan & shoppat så blir det ett litet "extra" inlägg som,"Tjatja! Idag har jag handlat ett par finfina shorts inne på HM och en halsduk inne på Lindex!,puss". Iaf! Gör det bara enkelt nu. Hon får ett plus för hennes fina foton hon tar & ett.. förlåt men ett STARKT minus för hennes super dåliga inlägg och uppdatering! För att vara Sveriges största bloggerska så borde man uppdatera oftare. Eller vad tycker ni?

Skvallerbloggens.se- Sveriges största skvallerblogg,och bästa! Tjaa.. Har inte så mycket att säga om den bloggen förutom att dom uppdaterar varje dag,jättebra skvaller,bra bilder osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback