SOCKERBEROENDE (!!)

Asså shit,jag är ju verkligen sockerberoende.. på riktigt! Lite missbrukare av socker kan man säga.. Hanterar inte det på bra sätt att t.ex maximera det till 1-2 ggr i veckan. Det MÅSTE jag börja med från o med nästa vecka! Håller ni inte med? Jag skriver det just nu för att jag sitter med en skål chips och en flaska coca cola,hehe nä men allmänt asså! Ni märker ju typ varje inlägg jag gör så står det typ "ska till pizzan","ska köpa godis","fikar med julia" osv osv.. Men jag lixom skakar när jag inte får i mig socker. Det är fan läskigt asså.. Ska försöka att käka godis o sånt varje fredag o lördag.. Man brukar ju egentligen ha EN "äta-vad-jag-vill"-dag,men eftersom jag är såå sockerberoende så får jag väl börja med 2 dagar i veckan och sedan därifrån då jag minskat på mitt sockerberoende utgå till en gång i veckan,bra idé va? Kör på den banan. Varje gång jag typ känner mig lite små hungrig så får jag käka en fruktsallad eller en vanlig frukt bara istället för att "nää fan är hungrig,drar o käkar på kebaben".. Sååja,det är typ det jag ville berätta i det här inlägget.. Kanske inte så viktigt att läsa men det är ju trotsallt MIN blogg. Min lilla dagbok och sen är den ju offentlig så då får självklart vem som helst läsa den :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback