Plugg,plugg,plugg..

Ååh,faan! Måste plugga nu asså,har två prov imorgon (Kemi & Historia) plus två uppsattser om No och So. Fuck this.. Men imorgon är det Freeedag,så det ska bli sjukt skönt att släppa allt skitigt plugg och ge mig ut på festandet! För vi är typ bjudna först på en hemmafest hos Linus och sen drar vi ut o festar,förmodligen Stockholm,så det ska bli kul! Och på Lördag fyller min lilla älskling Felicia år! Så det kommer bli ännu mera fest. Och på Söndag tar jag en chill dag helt enkelt. Låångt bad med scrub,body lotion osv och på morgonen drar jag iväg till gymmet med Karro. Och det har vi redan bestämt så det får hon inte ändra på,haha ;) Snart ska jag käka middag med mami och sen blir det meeer plugg.. Sen ska jag nog se hur lång tid jag pluggar men kommer säkert hinna med att blogga lite iaf (hoppas jag..),meern ni får ha det bäst,pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback