On the train~

Hej finisar! Sitter på tåget nu påväg hem. Ska lämna hem lite grejer o fixa mig lite så möter jag upp Felicia vid hållplatsen så åker vi mot Sushi Bar och käkar sushi där.. Sen ska vi träffa några vänner hos Felicia så får vi se vad som händer där. Iaf! Var ju som sakt i stan idag med Hanna,har saknat henne sååååååå j*vlar mycket asså! Har sakt det 2 ggr nu men jag menar det verkligen! Så vi fikade först i Espresso House med varsin latte & havreboll över en massa tjejsnack,typ en timma.. Sen sprang vi runt i en massa butiker och jag fick med mig hem lite grejer från Åhlens. Och jaa,för 20 min sen hämtade hennes mamma henne.. :( Men hon stannar här ikväll och imorgon,runt två tiden så åker hon hem till Göteborg,så jag kommer inte hinna se henne,slutar fkn 40 min efter.. (-.-) Jaja! Ikväll skippar jag min ta-hand-om-mig-dagen. Köpte inte med mig någon ny ansiktsmask eller scrub eller nåt annat som jag brukar ha så jag skippar det istället och pluggar lite o så.. Duktig jag är,visst? :D Menmen.. Hur ser eran kväll ut? PUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback