No Rubrik bitch

Förlååt för en skit uppdatering dom senaste 2 dagarna,men har haft fullt upp! Eller ja,snarare festat en massa och varit ute sent med vänner. Nu var det ett litet "tag" sen jag shoppade,så idag ska jag och Felicia till stan & shoppa lite,luncha och bara umgås! Ikväll ska jag,och många fler av mina kill/tjejkompisar gå på bio! Vet inte riktigt vilken film vi ska se,tips? God morgon föresten! Vaknade upp med ett glatt leende på läpparna,hänt såå mycket kul dom här dagarna! Sen åt jag tårta till frukost (hehe) & drack en jätte god smoothie (stav). Menjaa. Ska börja fixa mig snart & klä på mig. Tittar samtidigt på Gladiatorerna som går i repris just nu på Tv4. Hoppas ni får en bra dag iaf! Btw,skola på Tisdag,buuhu.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback