My day

Hej på er sötisar! Den här måndan har varit rätt seg. Började med matte på morgonen framtill rasten. Sen hade vi bild,SO o sista lektionerna var typ svenska & NO,as tråkig,i knööw. Men efter skolan gick jag hem och lämna lite grejer. Sen gick jag till Nathalie så åkte vi till stan och fixade lite grejer och åt en jätte god ceaser sallad,mums! Sen vid typ 5-tiden åkte vi hem. Jag tog en lååång och skön dusch med scrub,rakade benen,smörjde in mig med bodylotion & sen blev det ansiktsmasken på! Mina ansiktsmasker jag har är oftast från HM. Dom är skitbra och har massa olika smaker + att dom bara kostar 20 kr,bra va? :D Sen åt jag middag med min syster hemma. Lasagne blev det :P Och jaa,nu sitter jag här med NO läxan och seeeegar som fan MEN EGENTLIGEN VILL JAG KÄKA GODIS & SÄTTA PÅ NÅGRA AVSNITT AV GOSISIP GIRL. haha.. Men SEN,ja SEN,då jag klurat på den här fkn läxan i 2 timmar,DÅÅÅ så ska jag sätta på ett par avsnitt av gossip girl. Sååjaa,så ser min kväll ut. Vad ska ni göra babes? PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback