KÖPA PRESENT

Hej finisar! Förlåt för att jag inte bloggade imorse men jag var typ heelt däckad.. - och bakis! Kvällen/natten var så sjukt jävla lyckad,menar verkligen det! Efter hemmafesten så drog vi vidare till Sture där vi festade och gick hem sent inatt! Menjaa. Idag fyller ju Felicia som sakt år,och vi ska fira det hos henne med en massa sköna personer,massa gott och festande! Kul! Så jag är påväg till stan nu och handla en present till henne. Har haft fullt upp den här veckan så jag har inte kunnat köpa en present,men bättre sent än aldrig,hehe.. Men aa,iaf! När jag har köpt present osv så drar jag hem och tar en snabb dusch så att jag är fräsch inför ikväll.. Och sen ska jag hinna med att käka nåt snabbt,inte för mycket för imorgon kväll kommer jag väga 5 kg mer,haha! Nej,men får se till att köpa med mig någon liten sallad hem och sen MÅSTE JAG FIXA OUTFIT! Helt sjukt,har inte fixat kvällens outfit än (!!),så det måste jag fixa på en gång.. Massa glitter och glamour.. :) Och ja,juste,ska måla naglarna i en skit snygg färg också som jag måste köpa inne på Åhléns.. Haha,jaa,har helt enkelt fullt upp men ska försöka att hinna med 1-2 inlägg.. Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback