Home again -

Hey babes. Det blev kinesiskt med Julia o Karro dåra. Efter middagen åkte vi till Wayne's och tog en varsin latte och snackade lite om allt.. Sen var Karro tvungen att gå hem,så vi följde med henne hem. Sen chillade jag & Julia ute ned varsin Red Bull och delade på en marabou choklad (haha),sen åkte hon hem med bussen till sitt place & jag blev skjutsad av pappa som kom från jobbet (Y),jaja! Annars så har jag inte gjort nåt speciellt idag! Eller jo. Börjat med ett av mina nyårslöften,nämligen att gå till gymmet minst 1 gången i veckan. Inte såå mycket,men har några träningstips som jag kan göra hemma.. Tagga sommaren 2013!! Menjaa. Är så utråkad just nu. Sitter o dricker en Cola framför Family guy,roligt liv lixom. Iaf! Ska strax in i duschen,sen får jag se vad jag gör.. Kanske skype med vänner eller film? Ha det bäst iaf,puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback