Hiss & Diss

HISS

*VÅREN: Så härligt att våren snart är här vilket betyder att sommaren närmar sig mer o mer.. Nej haha,det är nog inte därför jag gillar våren men jag ÄLSKAR verkligen vårkollektionerna & alla skor,kläder,smycken osv som kommer in i våren! Och att det blir ljusare under kvällen,varmare,man klär sig lite lättare än lager på lager lixom osv..

*JEFFREY CAMPBELL: Asså döör,va fina skor dom har! Måste ha ett par svarta höga med silvriga nitar. Typ som Kenza har,har ni sett? Dom är så sjukt j*vla snygga!

*FIKA: Hur mysigt är det inte att sitta på nåt mysigt fik med kompisen och dricka varm choklad mu när det är kyligt ute? Supeer mys!


DISS

*KOMPISAR SOM SNACKAR SKIT BAKOM RYGGEN: Svikare,opålitliga,idioter,jaa,kan kalla dessa idioter vad som helst! Hur fan kan man gå och snacka skit om sin kompis? Sjukt löjligt och omoget.

*KALLT: Hata är ett starkt ord men måste säga att jag HATAR kylan! Den hindrar mig från att t.ex springa ute,shoppa på ställen där det inte finns inomhus gallerior,umgås med vänner ute lika ofta osv..

*FACEBOOK: Facebook har blivit så sjuuukt tråkigt.. Hiss för Instagram och kik iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback