Freeesch

Heyy! Hur mår ni idag? Jag var så sjukt trött efter skolan men pallrade mig till gymmet ändå. Körde på ett 45 min pass,så det var iaf skönt än att stanna hemma! Nu kom jag precis ut från duschen med världens godaste body lotion,min luktar persika som jag köpt inne på the body shop för 175 kr! Iaf! Snart ska jag ta fram lite plugg o plugga lite.. Senare ska jag typ käka middag & läsa lite bloggar,kolla på film och snacka i tele. Helt okej Onsdag hittils iaf.. By the way,är det bara jag som märkt att veckan gått så sjukt jävla snabbt? Tänk att det är Fredag om 2 dagar! Hihi! Ska festa en massa på Fredag tillsammans med en massa härliga vänner,kul! Vad ska ni göra?? KRAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback