Frääääsch

För en liten stund sedan kom jag ut från duschen och började tänka på att det är Måndag imorn,vilket betyder ---> skola! Oh fuck asså.. Har iaf klätt på mig mina Hollister mjukiskläder,såå sköna att bara krypa ner i dom o mysa nu i kvällen ;) Snart ska jag fixa en FRUKTskål framför en film. Ja,ni hörde rätt. Fruktskål och inte den där jäkla godis/chips skålen! By the way,har en såå jäkla träningvärk i benen o röven så de inte är sant! Gymmet gick skitbra,förutom att jag gick dit själv -.- Sånthär skit svar fick man av Julia i luren "Nä fan,är bakis,du får gå",okej drygasteolataste.se ? Hahaha,hon får allt se att hon ångrar dom orden när hon ser min biffiga kropp i sommar :D Hahah. Aja. Ha en fin kväll allihop,pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback