Fett grym jaoo!

Känner mig fett stolt nu,haha.. Idag var det syrrans första träning efter lovet (hon tränar innebandy & har gjort det i ca 1 & ett halvt år!) och då skulle vi köra "match",alltså föräldrarna mot syskonen och så skulle ungarna vara domare. Hahah asså det gick sjukt dåligt i början (pappa och en annan pappa till barnen tog bollen från mig HELA tiden),så sen fick jag f*n nog och gjorde 3 mål,wihoo. Dom andra syskonen var typ 11-13 år,sääämst va dom.. Nä,men vissa var bra. Dom passa ju mig hela tiden förstås,det var ju jag som gjorde så att vårt lag vann! Okej,ska inte sitta & skryta nu men ville bara säga att jag känner mig fett grym att jag ägde pappa! Wihooo. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback