FESTAT 2 DYGN I STRÄCK - BAKIS!

Nu är jag fan heelt bakis! Felicias fest var så kul! Spårades lite i mellan men det löste sig! Men iaf.. Ja,som sakt,är bakis todayy,jag som hade tänkt att gymma,ååh! Får ta det imorn om jag hinner.. Annars så ska jag bara ta det lugnt.. Ska träffa min bejb som kommer hit från Göteborg,Hanna! Har saknat henne så sjukt mycket,sist vi träffades var under höstlovet :( Så det ska bli kul,har en massa att snacka om med henne! Så vi ska till stan lite senare och ta en fika över en massa girltalk och sedan ska jag shoppa lite inför min "ta hand om mig"-dagen eller vad jag nu ska kalla den,hehe.. Seeeen blir det inte så mycket speciellt.. Ska käka middag med Felicia, två tjejer som är heeelt bakis,haha! Blir nog sushi,våran favvis,hihi! Jag ska hinna oxå med att plugga lite,prov i spanska,asså guud,det tar aldrig slut lixom.. Sen blir det bara chill med lite gott och en film.. Vad ska ni göra? PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback