WITH KARROOO/MELLO

Hola amigos! Ne,jag driver.. hehe! Meen såg ni Mello ikväll? Jag och Karro var iaf bänkade som två idioter med varsin Ben&Jerry och vi typ smälltes när vi såg Danny i bar överkropp! Ohh så snygg asså,haha! Vem heja ni på? Jag hade inte direkt någon favvo men Mary n Jayd (stav?),hennes låt Gosa fick mig lite på dans humör.. Skulle vart lite bättre om hon inte upprepade refrängen typ 90% av själva låten.. men annars var den OCH David Lindgren mina ända favoriter. Så har min kväll sätt ut iaf,eran? Nu är jag och Karro verkligen propp mätta,och trötta! Men vi ska absolut inte sova nu. Vi har precis tagit fram en massa godsaker framför en riktig skräckis,hahah. Hörs imorgon finisar,pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback