WEHEARTIT

En av mina källor där jag hittar inspiration till lite allt möjligt,såsom outfits,träning,mat osv är b.la från appen weheartit! :D Det är bara att söka på någonting så kommer det upp massa inspirations,motivations och snygga bilder. Jag kollar ofta i den appen efter fina bilder som får mig att bli peppad osv över t.ex sommaren. Och vad gör man på sommaren? Jo,man går runt i stranden med bikini. Och ni alla har väl hört "Beach2013",det är alltså ett citat för att komma igång med träningen eftersom man vill ha muskler,vara vältranad och fit inför sommaren. Sen kan man ju använda den appen till så huuur mycket som helst,så jag tycker att ni absolut borde ladda ner den. Finns för både Apple & Android.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback