TISDAG- 12 FEBRUARI

Hej sötnötar! Sitter hemma och är typ fett glad! Idag har vi läxfri dag,wihoo. Bästa på länge asså. Får typ alltid ångest dagen efter då jag "glömmer" att göra mina läxor,men fan va gött att slippa tänka på det idag! Jaja iaf. Det var inte det jag skulle snacka om. Hur har er dag sett ut? Även om det är kvar av halva dagen,menja. Jag gick iaf raka vägen hem efter skolan och lämnade mina grejer hem. Sen åkte jag till Karro så käkade vi sushi inne i stan. Sen åkte vi vidare hem till henne och bakade hallonpaj. Den blev såå god. Imorgon ska jag ta mig till gymmet iaf så jag får bort det,haha. Aja. Nu ska jag messa lite med vänner,och sen typ bada,lyssna på skön musik,skypa,käka middag,kolla på PLL osv. Ingen speciell kväll,så ni får ha det bäst,KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback