SPORTLOOOOOV!!

SPORTLOV!! Wihoo säger hag bara! Har precis kommit hem från skolan,stannade typ två timmar i fritids och snackade med Robert och Alex. Men iaf. Är hemma nu med Karro. Vi snackar lite om sportlovet. Vi ska nämligen till Göteborg under lovet!! Vi ska bo hos Karros syster som har en stoor lägenhet,så vi kommer få ett eget rum. Vi ska åka dit på Söndag morgon och stanna där tills på Fredag nästa vecka. Vi har redan biljetterna till tågresan så det ända som kvarstår är packningen. Jag hatar att packa! Seriöst,verkligen skit tråkigt asså. Men såklart kommer jag att göra det imorgon kväll,ALLTID sista minuten,så typiskt mig,haha! Längtar sååå mycket! Ska bli en massa shopping,goda middagar & drinkar,fester och bara ha kul! Men aja. Ikväll blir det fest iaf. Det blir nog jag och ett gäng brudar som åker in till Sthlm o partar,haha. Iaf,vad ska ni göra idag/kväll? Nåt kul? Det får vi hoppas på iaf,PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback