SORRYYYY..

Hej allihop! Har knappt bloggat,jag vet. Men har haft jätte många prov i veckan,massa plugg och ska förstås hinna med andra saker i mitt privatliv,så därför låg bloggen lite åt sidan den här veckan! Men nu är jag tillbaka iaf! Behöver knappt berätta vad jag gjort idag,det kan ni nog klura ut själva ;) Äh,men har pluggat in lite det sista inför fredagen som är IMORGON. Fatta va sjukt fort veckan gått (!!!),aa men iaf. Imorgon blir det ingen fest :( Feeet diss! Oh ja! Vi skulle på en fest som jag o brudarna planerat in i veckan men helt plötsliht igår kväll så får jag ett sms av mina killkompisar att den är inställd,så kommer köra på en hemmakväll imorn framför teven o en massa gott. På Lördag ska jag iaf ut,wihoo. Aja. Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon,PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback