Sista dagen i Göteborg..

God morning babes! Vaknade för en liten stund sen och såg att Karro var så söt och gjorde frukost till mig. Men nu duschar hon så jag passade på att blogga. Igårkväll blev det fest. Såå roligt! Och under dagen träffade vi som sakt min kusin,men vi hann bara luncha och prata i ungefär en timma för hon hade tydligen läkartid som hon måste passa.. Så resten av tiden gick jag och Karro runt och shoppade en massa. Ikväll blir det ingen fest tyvärr. Vi ska upp klockan sex imorgon bitti och vi måste hinna packa ner allt vi köpt här osv. Så vi kommer tänkte dra på bio istället med ett gäng vänner härifrån! Och under dagen kommer vi förmodligen som vanligt bara gå runt i stan och fika.. Sååå,ni får ha en bra dag finisar,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback