PLUGGHÄST (Y)

Heej sötnötar! Har en liten lucka nu (paus) från pluggandet så jag tänkte blogga! Sååå sjukt vad veckan gått asså. Redan Fredag om två dagar,haha är jag helt efter eller har ni samma känsla? Whatever. Hjälpte mamma också att starta hennes nya mobil,Samsung galaxa s3. Hon känner sig typ fett stolt men hon kan inte ens hantera den.. tro mig,haha. Aja. Gick ju som sakt till gymmet idag. Oh juste! Måste berätta det här. Det var typ två tjejer,vid 12-13 årsåldern som gymmade. Men grejen är att dom är typ amatörer så dom kunde inte hantera maskinerna,HAHAH. Asså det här är absolut inte mobbing,men tjejerna borde ju få hjälp vaf*n? Okej visst är jag inte en hejare i gymmet,men jag rådfrågar ALLTID personalen om nått går snett eller om jag inte kan osv. För gissa vad tjejerna gjorde.. Efter att knepat i typ en kvart om hur man får igång löpbandet så tog dom sönder knapparna! Asså fatta vad piiinsamt. Herregud. Varför så fega och inte fråga personalen om hjälp? Asså fjortisar.nu. Hörde lite när dom viskade och såhär lät det "Meeen du får fråga om hjälp! Jag tänker f*n inte iaf.. Kolla killen i kassan,han är skiiit snygg!". Hahah,tjejer,dröm vidare. Kan hålla med om att killen var ur snygg med hans muskler osv,men hallå? Han såg ut o va typ 20-22 år,haha. Aja. Ha en bra kväll iaf. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback