Packat klart,imorgon åker vi till GÖTEBORG !

Hej,eller snarare god natt för er trötta som tänkt lägga er. Vid fem tiden åkte jag hem till Karro med väskor,kläder,och andra grejer som jag ska ha med mig till Göteborg imorn så att vi kunde packa hemma hos henne. Anledningen till att vi packade hemma hos henne är för att Karro bor inte alls långt från SJ-tågstation,som jag säkert redan berättad men vi tänkte att jag sover här ikväll så blir det mycket snabbare imorgon bitti när vi ska åka iväg o så.. Ja,jag behöver nog inte förklara närmare,ni fattar nog. Vi packade klart runt sju tiden,haha ja,två timmar för 6 dagar,men ni vet inte hur vi båda är,haha. Sen tog vi det bara chill faktiskt. Vi måste ju orka och vara pigga imorgon så vi tog fram lite godis och läsk och tittade på Melodifestivalen. Vi ska snart tvätta bort sminket och sätta på en film och mysa. Sen ska vi faktiskt sova,såååå ni får ha en jättebra kväll allihop,pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback