MORNING SATURDAY + ALLA HJÄRTANS DAG BILDER

God morgon babes! Lördag idag då.. Taggade? Jag är 100% taggad! Idag fyller en killkompis till mig år och han ska fira det med en feeet fest ikväll. Så idag har jag liite bråttom,hehe. Måste in till stan och fixa present.. Btw,vet ni vad man kan köpa till en killkompis i present? Funderar på att köpa en parfym,men är inte riktigt säker.. Sen måste jag hinna,duscha,fixa outfit,platta/fixa håret och måla naglarna i en snygg färg! Så det är ganska mycket på schemat under dagen. Men självklart kommer det underlättas då min fina vän Nathalie hjälper mig på traven :) Haha oj,vad speciellt dedär lät,men whatever. Nu sitter jag iaf och käkar scones med bär och kesella,godaste som finns asså! Sålänge får ni några bilder från mitt firande av Alla Hjärtans Dag.. Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback