MIN TISDAG

Hej hej! Känns som att jag kört på likadan rubrik i tre dagar nu,fast olika dagar då förstås.. haha! Men det är nog för att jag knappt bloggar om dagarna,typ max 1 inlägg per dag. Men jag har faktiskt ursäkter denna gång,varav anledningar. Idag hade jag ett rätt stort prov,inte så kul o veta direkt,men kan kort säga vad det handlar om. Ämnet är svenska och vi fick jobba med datorer,ipads osv för att leta fakta till en viss text vi skulle skriva. Tog mig exakt en timma att göra provet,men såå värt asså! Btw,våra lärare rättar så sjukt fort,så vi fick tillbaka våra resultat strax efter lunchen. Fick B,super glad även om jag oftast förväntar mig ett A,menmen,som vanligt så jämför jag mig med andra som låg på D nivå.. Inte bra att jämföra,man ska alltid jämföra med sig själv och inte resten av klassen och det är hag rätt dålig på.. Iaf! Efter skolan tog jag mig till gymmet med Karro. Gick superbra som vanligt. Sen tog vi bussen in till stan och käkade lunch. Sedan vidare hem för en lång dusch och plugg. Nu ska jag sätta på ett avsnitt av PLL och ta fram en kopp grön te. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback